PROTOKOL O PRIJATÍ REKLAMÁCIE / POTVRDENIE O VYTKNUTÍ VADY

Internetového obchodu www.kidsloveblocks.sk

Adresa pre komunikáciu:
Mária Lazarová, Žitavská 175/17, 95197 Žitavany, Slovenská republika
Email: [email protected] | Tel.: 0940 350 526


Údaje o kupujúcom

  • Meno a priezvisko: ___________________________________________

  • Adresa: ______________________________________________________

  • Email (nepovinné): ___________________________________________

  • Telefón (nepovinné): _________________________________________


Údaje o reklamácii

  • Číslo reklamácie: _____________________________________________

  • Číslo objednávky: ____________________________________________

  • Označenie dokladu o kúpe: ____________________________________

  • Číslo bankového účtu kupujúceho (nepovinné): _________________

  • Reklamovaný tovar: ___________________________________________

  • Dátum zakúpenia tovaru: _____________________________________

  • Dátum vytknutia vady: ________________________________________

  • Dátum prijatia reklamovaného tovaru predávajúcim: _______________

  • Lehota na vybavenie reklamácie: do 30 dní od doručenia reklamácie (ak nie je možné, dôvody predĺženia: ________________________)


Popis vady podľa kupujúceho



Navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie kupujúcim

□ Oprava
□ Výmena za nový kus
□ Zľava z kúpnej ceny
□ Vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy)
□ Iné: __________________________________________________________


Potvrdenie predávajúceho o prijatí reklamácie

Potvrdené dňa: ___________________

…………………………………
Pečiatka a podpis predávajúceho


PROTOKOL O VYBAVENÍ REKLAMÁCIE / VYTVRZENIE VADY

Adresa pre komunikáciu:
Mária Lazarová, Žitavská 175/17, 95197 Žitavany, Slovenská republika


Údaje o kupujúcom a reklamácii

  • Meno a priezvisko: ___________________________________________

  • Adresa: ______________________________________________________

  • Email (nepovinné): ___________________________________________

  • Telefón (nepovinné): _________________________________________

  • Číslo reklamácie: _____________________________________________

  • Číslo objednávky: ____________________________________________

  • Označenie dokladu o kúpe: ____________________________________

  • Číslo bankového účtu kupujúceho (nepovinné): _________________

  • Reklamovaný tovar: ___________________________________________

  • Dátum zakúpenia: ____________________________________________

  • Dátum uplatnenia reklamácie: __________________________________

  • Dátum prijatia reklamovaného tovaru predávajúcim: _______________


Vyhodnotenie reklamácie

  • Vytknutie vady: □ Uznané □ Zamietnuté

Spôsob vybavenia reklamácie (v prípade uznania)
□ Oprava: ____________________________________________________
□ Výmena za nový kus
□ Zľava z kúpnej ceny: _________________________________________
□ Vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy)
□ Iné: _________________________________________________________

Lehota na vybavenie reklamácie / odstránenie vady:


Vyjadrenie predávajúceho:



Vybavenie reklamácie je uskutočnené v súlade so zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, § 622 Občianskeho zákonníka a v súlade s GDPR.

Dátum vybavenia reklamácie: ___________________

………………………………
Pečiatka a podpis predávajúceho