PROTOKOL O PRIJATÍ REKLAMÁCIE / POTVRDENIE O VYTKNUTÍ VADY
Internetového obchodu www.kidsloveblocks.sk
Adresa pre komunikáciu:
Mária Lazarová, Žitavská 175/17, 95197 Žitavany, Slovenská republika
Email: [email protected] | Tel.: 0940 350 526
Údaje o kupujúcom
Meno a priezvisko: ___________________________________________
Adresa: ______________________________________________________
Email (nepovinné): ___________________________________________
Telefón (nepovinné): _________________________________________
Údaje o reklamácii
Číslo reklamácie: _____________________________________________
Číslo objednávky: ____________________________________________
Označenie dokladu o kúpe: ____________________________________
Číslo bankového účtu kupujúceho (nepovinné): _________________
Reklamovaný tovar: ___________________________________________
Dátum zakúpenia tovaru: _____________________________________
Dátum vytknutia vady: ________________________________________
Dátum prijatia reklamovaného tovaru predávajúcim: _______________
Lehota na vybavenie reklamácie: do 30 dní od doručenia reklamácie (ak nie je možné, dôvody predĺženia: ________________________)
Popis vady podľa kupujúceho
Navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie kupujúcim
□ Oprava
□ Výmena za nový kus
□ Zľava z kúpnej ceny
□ Vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy)
□ Iné: __________________________________________________________
Potvrdenie predávajúceho o prijatí reklamácie
Potvrdené dňa: ___________________
…………………………………Pečiatka a podpis predávajúceho
PROTOKOL O VYBAVENÍ REKLAMÁCIE / VYTVRZENIE VADY
Adresa pre komunikáciu:
Mária Lazarová, Žitavská 175/17, 95197 Žitavany, Slovenská republika
Údaje o kupujúcom a reklamácii
-
Meno a priezvisko: ___________________________________________
-
Adresa: ______________________________________________________
-
Email (nepovinné): ___________________________________________
-
Telefón (nepovinné): _________________________________________
-
Číslo reklamácie: _____________________________________________
-
Číslo objednávky: ____________________________________________
-
Označenie dokladu o kúpe: ____________________________________
-
Číslo bankového účtu kupujúceho (nepovinné): _________________
-
Reklamovaný tovar: ___________________________________________
-
Dátum zakúpenia: ____________________________________________
-
Dátum uplatnenia reklamácie: __________________________________
-
Dátum prijatia reklamovaného tovaru predávajúcim: _______________
Vyhodnotenie reklamácie
-
Vytknutie vady: □ Uznané □ Zamietnuté
Spôsob vybavenia reklamácie (v prípade uznania)
□ Oprava: ____________________________________________________
□ Výmena za nový kus
□ Zľava z kúpnej ceny: _________________________________________
□ Vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy)
□ Iné: _________________________________________________________
Lehota na vybavenie reklamácie / odstránenie vady:
Vyjadrenie predávajúceho:
Vybavenie reklamácie je uskutočnené v súlade so zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, § 622 Občianskeho zákonníka a v súlade s GDPR.
Dátum vybavenia reklamácie: ___________________
………………………………
Pečiatka a podpis predávajúceho